LP Express Kurjeris, pristatymas iki gavėjo
Omniva (Lithuania) Paštomatai, atsiėmimas Jūsų nurodytame paštomate
LP Express Paštomatai, atsiėmimas Jūsų nurodytame paštomate
Pristatymas į artimiausią Jums Lietuvos pašto skyrių, atsiėmimas pašto skyriuje
Tarptautinis prtistatymas galimas tik atskiru susitarimu. Tokiu atveju Jums reikėtų parašyti paklausimą mums el. paštu shop@saponaria.lt.
Prekės išsiunčiamos sekančią diena po apmokėjimo. Prekių pristatymas Lietuvoje trunka apie 2-3 darbo dienas, priklausomai nuo kurjerių tarnybų darbo.
Šiuo metu galimi du atsiskaitymo būdai:
1. Banko pavedimu, po to, kai Jums į elektroninio pašto dėžutę atsiųsime laišką su Jūsų užsakymo duomenimis. Gavę pranešimą Jūs ramiai galėsite atlikti bankinį pavedimą.
2 Banko pavedimu, iš karto, online režimu, Paysera sistemoje.
Taip, mokėjimas, online būdu, Paysera sistemoje yra saugus. Paysera yra viena saugiausiu tokias paslaugas teikiančių platformų pasaulyje.
Užsakymas suformuojamas po to kai Jūs patalpinate prekes į savo prekių krepšelį, pasirenkate pristatymo būdą, mokėjimo būdą ir atliekate apmokėjimą. Užsakymas paruošiamas siuntimui, iš karto po pinigų gavimo.
Jeigu Jūs atlikote pavedimą Paysera sistemoje ir apsigalvojote įsigyti prekes, Jūs privalote apie tai nedelsiant pranešti el. paštu shop@saponaria.lt nurodant užsakymo numerį ir būtinai paskambinti mums telefonu +370 610 31939 prisistatyti ir pranešti savo ketinimus. Po to kai mes įsitikinsime, kad pavedimas buvo atliktas ir pinigai įkrito į mūsų saskaitą mes anuliuosime užsakymą ir gražinsime Jums priklausančią pinigų sumą.
Jeigu mokėjimo būdas buvo pasirinktas „Banko pavedimu” ir Jūs neatlikote pavedimo, praneškite apie savo užsakymo anuliavimą el. paštu shop@saponaria.lt, būtinai nurodykite užsakymo numerį.
Norint užsakyti prekes, nebūtina užsiregistruoti galima tiesiog užpildyti pateiktą pirkimo formą, atlikti mokėjimą ir užsakymas bus įvykdytas.
Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo:
Jeigu tai paštomatas, kurjerių tarnybos Jūsų nurodytu telefono numeriu atsiųs pranešimą, kad prekės pristatytos į Jūsų nurodytą paštomatą ir pateiks atsiėmimo instrukciją.
Jeigu tai pristatymas kurjeriu iki durų, kurjeris paskambins Jums ir suderins su Jumis prekės pristatymo laiką.
Jeigu tai pašto siunta, mes atsiųsime Jums pašto siuntos išsiuntimo kvito fotografiją Jūsų nurodytu el. paštu, o pašto tarnybos į Jūsų pašto dėžutę atsiųs pranešimą apie atvykusias prekes.
Prekių pristatymo taisyklės
www.saponaria.lt įsipareigoja siekti prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 2-3 darbo dienas nuo patvirtinimo apie užsakymo vykdymą išsiuntimo Klientui. Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai saponaria.lt sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, saponaria.lt įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.
Klientas įsipareigoja prekes priimti pats arba užtikrinti, kad prekes priimtų asmuo, kuris buvo Kliento nurodytas užsakant prekes. Tuo atveju, kai jis pats arba jo užsakyme nurodytas asmuo prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti saponaria.lt pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Klientui nepriėmus, neatsiėmus pašto skyriuje arba paštomate prekių, prekės grąžinamos saponaria.lt, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, saponaria.lt visais atvejais atleidžiama nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
Klientas privalo nedelsiant informuoti saponaria.lt elektroniniu paštu:
Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, saponaria.lt atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių kiekis ar prekių komplektas, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai saponaria.lt.
Prekių grąžinimas
Prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos tik pardavėjui saponaria.lt sutikus. Daiktų keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Mažmeninės prekybos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. Liepos 22 d. nutarimu Nr. 738. Šių taisyklių 17 punkte yra pateiktas prekių sąrašas.
Nuoroda: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/3e3f6a70164711e4aa9bb36470fb9e6e